Utmaning

I challenge theeee..... Svara gärna i kommentar.

Fem saker i min frys:
Is, mer is, en plastpåse, möjligen en burk under all is och en halv påse pommes
 
Fem saker i min garderob:
Kol, tändvätska, alla strumpor som folk saknar efter tvätt, lite kläder och 7 väskor
 
Fem saker i min väska:
Har ingen men i fickorna har jag nog lika mycket som en vanligt person har i en väska.


Fem saker i min bil:
CD skivor utan fodral så dom funkar inte, tomma fodral, flyttlådor från flytten för 1,5 år sedan, grus och en påse med nutella som ingen vill ha.


Kommentarer
Postat av: Angeliqua

Antar utmaningen (så uttåkad är jag)



Fem saker i min frys:

Stora eller lilla?

Tar väl lilla isåfall; Isbricka, ärtor, kycklingfilé, glass, köttbullar



Fem saker i min garderob:

Lik?! (nä skojar bara), kläder, skor, väskor, digital tv-box, lådor med urvuxna baby/barnkläder.



Fem saker i min väska:

Blöjor, våtservetter, plåster, körpärmar, penna



Fem saker i min bil:

Skivor, bilbarnstolar, kartbok, kundvagns-poletter, oftast en barnvagn i skuffen.

2008-09-18 @ 09:37:06
URL: http://b-mark.se/blogg
Postat av: J

Bara för att det är så mycket att göra...



Fem saker i min frys:

Kyckling, fläskfilé, is, broccoli och öööh.



Fem saker i min garderob:

Kläder, skor, kläder, skor och Günther.



Fem saker i min väska:

Mobil, plånbok, nycklar, lypsyl och mp3 spelare.





Fem saker i min bil:

Plastglas som är kvar sen Hultsfred, cd-skivor, gamla parkeringskvitton, kundvagns-polett och solglasögon.



2008-09-18 @ 16:02:17
Postat av: pseudonym

Fem saker i min frys:

Kyckling, biff, grönsaker, fiskpinnar och schnaps. Undrar lite varför du har tomma påsar i din frys...?



Fem saker i min garderob:

Kläder, kläder, kläder, kläder, några galgar



Fem saker i min väska:

Tumstock, plastkort, nycklar, kvitto, oändligt med saker jag glömt att jag har...men fråga gärna, jag har allt!



Fem saker i min bil:

Picknickfilt, solbrillor, paraply, jacka, en tom ikeakasse.

2008-09-18 @ 18:36:27
Postat av: Fagel

Om du får ha en tom påse i din bil får jag ha en tom påse i min frys.... så det så.

2008-09-18 @ 20:45:13
Postat av: pseudonym

Får får lamm å du får ha en tom påse i din frys...jag kan bidra med en till....vad sägs om att uppa din frys med en brun högmodern ikeakasse?

2008-09-20 @ 00:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0