Stackars Paris

Ok... Det är synd om Paris... Ingen hundägare ska behöva förlora sin hund till prärievargar. Helt klart. Det som dock fick mig att reagera på just denna artikel var kommentaren: "...att två av hennes totalt 17 valpar ätits upp av prärievargar."

Häng kvar...

Nu VET jag hur det kommer sig att Paris alltid har en söt liten hundvalp i sitt knä. SERIÖST!!!! 17 hundar?? Jag som ÄLSKAR hundar skulle inte kunna ha 17 hundar. Finns inte en chans i VÄRLDEN att hon kan ta hand om dom och behandla dom som speciella. jag såg faktiskt Paris på tv häromdagen och tyckte att hon FAKTISKT verkade rätt vettig men nu tar jag tillbaka alla tankar jag någonsin haft om henne. Fi fan.

Get... a.... life...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0