Quantum of olace

När jag läste Aftonbladets genomgång (JA jag vet, jag kan inte stava till recensci... recentio... ressenci... FUCK!!!) av låten till kommande Bond filmen, Quatum of solace så ville jag verkligen hata låten. Jag är inget Bond fan och blir inte förolämpad om någon dissar det hela. länken på Aftonbladets hemsida funkade si så där, inte alls med andra ord så jag fick helt enkelt Youtube:a. Om detta är ledmotivet så SUUUUUUUUUUUUUUUGER det. Vet dock inte om det är for real för inget jag hör stämmer med det som skrivits i recen... ressent... reccesi... genomgången. (Komiskt nog så visar det sig att när jag väl ska länka till låten så har jag hittat ett Bond fan som gjort en egen låt. Jag drar tillbaka allt jag sagt om låten...)

Men, nu när jag VERKLIGEN ska försöka hitta låten så hittar jag den inte så i praktiken kan ni skita i all ni läst... Fi fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0