Dagen idag

Då var semestern slut för denna gången och jag, som alla andra, har betat mig igenom Första dagen dagen. Var inte så illa som jag trodde den skulle vara när jag drog in på parkeringen imorse men, illa nog kanske man kan säga. :) JAg är glad att jag har ett jobb men det är klart att det har varit skönt att vara ledig.

Resan till Holland var underbar och veckan efter, med bara slapp och my, likaså. Har två veckor till att plocka ut innan året är slut så man får se vart man hamnar. Till början av året blir det en Asien resa är det tänkt och det ska bli så coolt. Har aldrig varit i Asien så det blir en första och ni vet vad man säger, finns inget som första gången.

Sitter nu och väntar på en kalasmåltid så jag passar på att blogga lite. Testa ngt riktigt sjukt idag. Pilates.... oj oj oj... Inte nog med att man egentligen ska vara gummimänniska för att klara det men man måste ju göra skiten rätt med. Ruskigt jobbigt men det blir säker bra någon gång. Antar jag. Väntar fortfarande på mirakelpiller som gör oss alla smala och snygga. And we'll all stay skinny 'cuz we just wont eat.. ;)

Ja ja, hade inte så mycket mer att säga antar jag. Gick igenom lite kommentarer idag och det var ju minst sagt underhållande. Men vet ju aldrig riktigt vad för suspekta saker som dyker upp så det är ju lite spännande, speciellt när man inte kan hålla sig för skratt när man läser vissa. Humor.. Helt klart.

Lev väl vänner, jag tänker avsluta min födelsedag med god middag, ett par bira och sällskapet av en underbart vacker, go och omtänksam kvinna. Hoppas er dag blir lika bra.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0