Vad tror folk dom vinner på att göra så här??

4,5% av aftonbladets läsare som röstat säger att dom får tillbaka 100,000kr eller mer på skatten.
Jag kan sätta pengar på att det är samma 4,5% som säger att dom har en pitt som är längre än 30 cm, att dom har sex 18 gånger i veckan och att dom är bäst och snyggast i världen.

Skämt o sido... Folk ljuger hela tiden om vilka dom är på internet och det hade varit VÄLDIGT intressant att veta hur många som faktiskt ljuger för sig själva för att vara del av den statistik som med all sanolikhet gör resten av oss Svensson med 500 kr skatteåterbäring, 15 cm kuk (på en bra dag) och sex tre gånger i månaden svarta av avundsjuka.


Kommentarer
Postat av: pseudonym

Hahahaha, jag önskar att jag kunde uppgrdera min till en "Svensson" med 500 kr skatteåterbäring, 15 cm kuk (nån dag räcker!!!!!) och sex tre gånger i månaden.

2008-10-14 @ 19:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0