Rederiet på 2000-talet

Ju mer jag läser om den här nya dokumentärserien dessto mer benägen blir jag att se den. Mest för att folk är sååååå irriterad på att dom filmats när dom betet sig illa eller varit otrogna. Det är humor på hög nivå. Eller vad sägs om:

"Kanal 5 vinner på andras bekostnad. Om jag är på tv så kommer jag polisanmäla Vikingline och Kanal 5!!!!!!!!!!!!!"

Hade du inte varit otrogen, våldsam eller överberusad hade du inte behöv oroa dig för det här. Så otroligt sjukt att folk itne kan ta ansvar för sina handlingar utan att behölva skylla på någon annan.


Kommentarer
Postat av: Angeliqua

Ja men exakt, satt & störde mig på den löpsedeln idag med.

Är man otrogen/drängfull/våldsam/blottare får man väl för fan stå för det!

De där kryssningarna är väl inget forum där man har rätt att bete sig som ett arsle!

2008-10-04 @ 16:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0