Då var det klart....

Före:

image560

Efter:

image561

Kommentarer
Postat av: Angeliqua

Stiligt!
(det där behövde ditt hår verkligen f.ö.)

2008-03-18 @ 20:16:21
URL: http://b-mark.se/blogg
Postat av: Jennie

Riktigt riktigt najs!!
Va nöjd :)

2008-03-18 @ 22:03:37
Postat av: Robert

Ojojojoj, vilken skillnad. Jag har gjort precis tvärtom och sparat ut mitt hår igen för att stärka min hårdrockar-image lite :).

Jag måste i denna vända berätta en liten anektot (eller hur det nu stavas). För ca 5 år sedan så jobbare jag på Com Hem och hade haft långt hår i flera år, inte lika långt som dig Henrik, men nästan. En dag bestämmde jag mig för att klippa mig och gjorde slag i saken. Det hela resulterade i att mina kollegår vägrade hälsa på mig i korridorerna när de mötte mig eftersom de över huvudtaget inte alls kände igen mig. Det var så illa att det tog ca 2 timmar för folk i mitt eget team att inse att det var jag som satt vid min arbetsplats och inte någon nyanställd person. Med det kan man konstatera att det är viktigare att ha ett snyggt och fräscht hår framför att ha ett bra utseende eftersom folk endast verkar lägga märke till ens frisyr :P

2008-04-08 @ 11:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0