Hultan 2008. Dag 4. Lördag

Så mina vänner... Då var man hemma igen. Trött, nöjd och med en antydan till en förkylning men jag tror alla känner ungeför likadant.  Lördagens skräll var naturligtvis att Linkin ställde in och jag förstår besvikelsen hos de som var där för dom men det var såååå mycket annat bra på Lördagen så jag, för egen del, är ok med det ändå. Lite tråkigt bara att det är andra gången dom ställer in. Hade varit kul att se dom.

Väl värda att nämas är Miss Li, Biffy Clyro och Mange...

Så förutom "kaffe kaffe kaffe kaffe", brinnande pojkar och tandborstar så lämnar jag nog över resten till bilderna.




Lördagens däckning:


Lördagens celebra besök: Kebabbmannen. ;)


Lördagens festivalbild:


Lördagens lookalike: (Hugh Grant?)


Mange Schmidt:


Ane Brun:


Get cape. Wear cape. Fly:


Miss Li:


Jive:


Firefox AK:


Evergrey:


The Donnas:


Those Dancing Days:


Kommentarer
Postat av: Fridis

Du borde frilansa med dina bilder, sälja de dyrt! Bara för hobbyns skull :)



Nice bilder, tack för helgen!! :)

2008-06-15 @ 20:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0