Men WHY????

Nu verkar det ÄNNU EN GÅNG vara bevisat. Vad är det med kvinnor och Bad Boys?

Jag kan inte för mitt liv förstå varför attraktiva, unga tjejer faller för de skitstövlar de är/var tillsamans med. Vad är det so är så upphettsande med att bli behandlad som skit, utnyttjad och förnedrad? Vad är det som gör att de goa killarna får stå vid EXIT skylten och vänta på att ni ska komma ut, förstörda både emotionellt och fysiskt, och håva in er och visa att alla killar faktiskt inte är likadana? Fan jag vill också ha sex. Mycket sådant men inte på bekostnad av min personlighet eller den jag är tillsmans meds självkännsla. Jag förstår verkligen inte. Citatet: "Den som inte kan sin historia är benägen att upprepa den" har ju aldrig varit mer sann.


Det är ingen annan än ni själva som styr den här myten. Det är ingen annan än ni kvinnor som gör att män beter sig som dom gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0