Jag är inte den som talar illa om de döda

Jag måste bara få uppmärksamma en sak. Jag talar inte gärna illa om de döda, speciellt inte kändisar jag gillade. Dessutom har jag inte sett Heathe i nya Batman filmen ännu så jag kan inte utgöra om alla rosor som skickas mot hans agerande är sympati eller riktigt. Vad jag dock tror mig veta är att Batmanfilmerna aldrig innan varit direkt aktuella för alla de priser som det nu talas om för han prestation i filmen. Visst, det är tragiskt att saker och ting slutade som de gjorde men man måste väl ändå särklija på karaktär och person? För att belysa hysterin har jag tagit ett axploxk ur dagens www.aftonbladet.se. Det här är länkar som jag hittade på EN SIDA!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0