Fortfarande Torsdag

Hej igen alla vänner. Jag litar nu på att ni alla sett klippet med Johan och att ni med ett leende på läpparna tar er an övriga inlägg på min fantastiska blogg. Satt innan och läste en blogg som tillhör en tjej som la en kommentar på ett av mina inlägg. Får allt ta och rekommendera ett litet besök dit. Trevliga små inlägg skrivet med en härlig sorts humor.

"Mwhihi, jag har gömt två colaflaskor under huvudkudden. Jag vet inte vem som kommer söka efter dom eller vad som skulle hända om NÅGON mot förmodan skulle se dom.. Jag kände mig bara så jävla busig."

In other news, pristagare i England tar till drastiska medel för att protestera fredligt. Men, är man medlem i Plane Stupid så är det kanske inte så konstigt att man gör som man gör.

På min tid hette det Musa men Billy Bob verkar tro att det är spöken som hjälper honom i kariären. Undrar om spöket får kredit för det på skivan och OM han får det så skulle jag gärna vilja se det spöket ta emot hans andel av vinsten för spöken är ju genomskinliga och kan inte ta i saker. HA! Bra deal Billy Bob.

In other news igen så hör vi att Slayer funderar på att splittras efter denna plattan. Dom närmar sig tydligen 50 vilket man helt klart inte kan tro när man ser dom. I vilket fall som helst tror jag dom gör rätt i att splittras nu för om dom någonsin funderar på att göra en reunion turné så kommer dom ju vara närmare 70 om dom inte splittras nu och DET hade ju bara sett helt galet ut. Eventuellt R.I.P Slayer.... Thanks for Roskilde 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0