Dagen som dagen är dagen idag

Hej och hå goa vänner.

Ännu en gång börjar fingrarna klia och skrika efter lite avspringning och då jag med en dåres envishet anser att man borde stänga internet pga bristande innehåll (Ja ni får gärna komma med bra länktips på tidsfördriv som inte är youtube, break eller fejjsbuck) så har jag faktiskt jobbat lite idag. En svettig timme på morgonen med lite mailtömmning och sånt. Har dock bra folk som tar hand om saker och ting medans jag är borta så jag är inte orolig. Ända problemet är folk som inte kan läsa och skickar ärenden till en TROTS att man har ett monsterplakat som kommer med vändande epost som säger att jag är ledig. Nästa år tror jag att jag ska anställa någon som läser mailen och sen fysiskt tar sig tll varje avsändare och klipper till dom i huvudet med en död torsk, mest för sakens skull då dvs.

Idag blir det nog en cykeltur ner till stan och lite vindåwshåpping. Får se vart man hamnar. Roskilde i år ansåg sig vara berättigad till en markant del av lönen så det är lite snålt i ramarna nu vilket är tråkigt men, man ska väl ändå kunna ha kul utan pengar, säger dom som vet. Personligen tror jag dom inte man jag gör vad jag kan.

Annars händer det väl kanske inte så där enormt mycket. Det är fin fint väder igen vilket alltid är en fördel. Blir ju sååå mycket trevligare när solen skiner och vi har verkligen inte varit bortskämda med det här nere i söder den sista tiden.

Nästa vecka är det fejjsoff igen med Borlänge. Då kommer Klingen, Daisy och Näsan ner och partar med oss vilket blir roligt. Får se om man kanske dammar av gitarrerna och bränner av lite GH låtar igen. Om jag inte missminner mig så gick det rätt bra för en annan sist vi spelade. *harkel*

Så nu har jag sprungit av mig lite och jag antar att jag borde göra något annat. Typ... Anyone? Hjälp....?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0