Vad ska man tro?

Jag som konsument blir onekligen förvirrad. Ännu en gång faller jag offer för skvallertidningarnas makalösa tendens till att skapa rubriker "bara för att..."

Står i affären idag och sneglar lite försynt på Hänt Extra, en last jag la mig till under min tid på Broqvist under 90 talet. Rubriken lyder : "Anders (Bonde söker fru red anm.) sägert att det blir inget bröllopp" Naaaw tänker jag lite disträ eftersom dom var såååå söta ihop. Letar vidare efter min andra last från Broqvisttiden, Se & Hör. Rubriken lyder: "Anders friar till sin Isabell" GAAAAAAAAAAAAAAAAAH jag blir så förvirrad....

Betalar mina folköl och får ett "Tack" när jag ber killen i kassan slänga kvittot... "FOKK DUSTIN" tänker jag, packar och går hem....

Kommentarer
Postat av: Charming man

hej, vad gör ni en tråkig kväll som denna?

2008-01-08 @ 17:18:40
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: Fagel

Inga kvällar är tråkiga om man inte låter dom bli det. Jag har dock inte min älskade sambo hemma vilket gör varje minut, timme, morgon, kväll olidlig...

2008-01-08 @ 17:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0