It-nördar hjälp!!!!

Jag behöver någon som kan förklara en sak för mig....

Jag var inne på Aftonbladet och gjorde en test på hur snabbt mitt bredband VERKLIGEN är. Sånt är alltid kul och glad i hågen hoppade jag in på Bredbandskontrollen.

Testade och fick ganska uselt resultat och blev rekomenderad att testa en tweak som dom hade på hemsidan. Installerade den, startade om datorn, gjorde testet igen men i IE istället för Firefox och resultatet DUBBLERADES!!!! Shit vilken Tweak tänkte jag men kände ändå en viss fundering över det hela så jag gjorde testet i Firefox igen och fick samma usla resultat.... Why???? (Jag vet att det står att dom rekomederar IE men ändå? Kan det verkligen skilja såååå mycket?

Test 1: IE efter Tweak
image502

Test 2: Firefox efter Tweak
image504

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0