Grammisgalan 2008 Del II

Kan tillägga att Sahara hade nog onkeligen dom absolut fulaste kläderna någonsin. Möjligt undantag är Those Dancing Days men det är kusin till en kompis som "plays in the band" så jag får inte vara elaka mot Björn Borg kopiorna. *ler*

Nu är jaginte så säker på att min tidigare kommentar om Gry var så korrekt.... Lite mycket smink kring ögonen kanske?

Weeeee Svenska folket får, för en gångs skull, vara med och rösta... Låt gå för att en jury på 103 personer troligen kan rösta rätt bra men ändå... och nu har vi Årets Liveakt med... Coooolt.

Nicke Borg i kostym? Hmmmmm..... Men han får dela ut priset för årets Live Band så vem är jag att klaga. Så coolt. Det är ju trots allt live det handlar om... *ler* "...man inte kan ladda ner. Var du itne där, var du inte där..." Min favorit: The Hives (Såg dom på WOW i Göteborg) Gillar Timbuktu (Hultsfred) men tror Hives var bättre. Vinnaren är: (Juryn och svenska folket säger...) THE HIVES!!!!!

klockan är 20:09

Kommentarer
Postat av: Angeliqua

Nej, fulastekläd-priset plockades hem av en ickemusiker...nämligen Calle B.
VEM hade spytt på hans kavaj?

2008-01-10 @ 19:23:28
URL: http://b-mark.se/blogg
Postat av: Fagel

Hur kan du säga så? RåttRocken var ju såååååå cool!!!!

2008-01-10 @ 19:25:39
Postat av: Perre

Jag ber å mitt arbetsgivares (Moderaterna)vägnar om ursäkt för Calles kavaj. Skapade säkert flera trauman. För övrigt tycker att TDD är stencoola, så jag undanber mig kommentarer om ev. Björsa Borg-kopior även om det råkar vara sant... :-)

2008-01-17 @ 15:38:13
URL: http://pergjorloff.blogspot,com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0