Tur man inte har pengar....

Ja måste säga att när jag ser nedan bilder så blir jag bestört och irriterad. Jag tänker till mig själv: "Varför...  Dom som har allt och är så vackra.. Varför?" Men sen inser jag att det här är, på ett ironitragiskt sätt, något bra. Det bevisar bara att även de vackraste av de vackra tröttnar på sig själva och vill göra något annorlunda. Även de vackraste av de vackra verkar vakna på morgonen, se sig i spegeln och bara skaka på huvudet. Tro det eller ej, mina vänner, de vackraste av de vackra är bara männiksor. (Spontan sidotanke... Undrar om Princessan Madeleines skit verkligen inte luktar rosor?)

Vad jag vill komma till är att vi fördömmer och vi granskar men jag är övertygad om att det som skiljer dom från oss är pengarna... Vem hade inte på ett enkelt sätt viljat kunna gå ner 20 kg över en natt, eller få större bröst? Det är ju bara pengarna som saknas så jag tror inte det handlar om att dessa vackraste av de vackra har sämre omdömme än oss, bara mer pengar.

image516

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0