Som Peter sa: Awww Come on.....

Jag brukar ofta irritera mig på idioter till journalister som skriver tokiga saker men nu måste jag säga att jag faktiskt har hittat någon som jag verkligen gillar. Mina åsikter är dock enbart baserade på detta korta inlägg om en klocka som jag bara MÅSTE ha... Tänk vad glada min barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barn-barns barn kommer att vara över att jag skaffade en sådan här.

Men, för att återkoppla till journlisten, så enkelt skrivet men ironis är fullkomligt drypande. Aj löv! Verkligen very mycket!!! Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0