Så idag...

Så idag är man lite duktig. Målar klart lite i vardagsrummet. Sandy har köpt nya gardiner åt oss och... ja jag vet inte men o andra sidan har jag NOLL kännsla för var som är snyggt. Det är ju bara att kolla hur schysst köket blev och där hade jag absolut inget med design att göra. He he he I vilket fall som helst är jag väldigt sugen på att se hur det blev och det var väl det som krävdes för att jag skulle få tummen ut och måla lite till. Var ju bara typ 4 månader sedan vi började. he he he.

Till råga på allt fick jag även tvättid nu på kvällen så det är verkligen fullt upp. Har även som plan att försöka laga min dator som uppvisar det skummaste problemet jag någonsin varit med om. Jag börjar nu känna frustrationen som så många känt innan mig. :)

Ja ja, vi hörs vänner. Imorgon är en ny dag och då är det friska tag som gäller. Merparten av avd. är tillbaka imorgon så det ska bli riktigt kul att få gnugga det i deras små solbrända näsor... *grrrr*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0