Haag

Så gårdagen spenderade vimed New York Pizza och ett gäng bira på rummet. Promenaderna kring Amsterdam tog ut sin fulla rätt så vi slappade bara helt enkelt.



DAgen har vi spenderat i Haag. Vi traskade runt på mina gamla gator. Haag har expanderat enormt den senaste tiden och det var onekligen lite tragiskt att se alla gamla hak försvinna men, en del var kvar....



I denna billjardhall, som numera är en matlagningsbutik, tog jag min första öl någonsin... Pool Purple: R.I.P


St Jeromes var pubben som alla coola på AHS gick till. Needless to say, inte mitt hak. Men jag tänkte ta revanch idag. Pubben finns kvar men renoverades dessvärre så det var stängt.... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0