Fuckbook förstör mina nätter

Fuckbook... Ett nytt fenomen. Folk är som galna i det och arbetsgivarna hatar det. Personligen tyckte jag fram tills i morse att det var rätt kul. Man skickar bilder, hittar gamla vänner och leker varulv. Ja, varulv. Men här kommer kickern...

Inatt har jag dröm om varulvar. Och det var INTE på det coola sättet som det är i Fuckbook att man får bita folk och göra dom till varulvar utan i min dröm var jag offret. Har inte varit så rädd i hela mitt liv tror jag som jag varit inatt. Problemet var dessutom att jag i drömmen drömde vilket innebär att när jag i drömmen vaknade så drömde jag fortfarande och SJÄLVKLART blev det ett klassiskt filmscenario där man tror att man är safe och så helt plötsligt var allt igång igen. Hiskans anamma va jobbigt det var...

Förutom att varulvarna stod utanför min dörr och ville komma in och göra sushi av mig så störde jag mig enormt mycket på att dom som var i lägenheten i min dröm inte kunde se dom så inte nog med att jag skulle dö, sekunderna innan skulle jag utpekas som psykotiskt störd dessutom. Hur juste är det?????

Fy för fuckbook. Länge leve Fuckbook. Vi ses där inne och lite på mig när jag säger att nu blir det nya tag med Varulvsbitandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0