Fokk Dustin

Snälla hjälp mig...

Sitter här och titta på Idol och jag har reagerat så många gånger innan men nu måste det ut.

Programet presenteras av blocket.se, hemglass, hitta.se (och här kommer kickern för jag SVÄR att dom säger...) FOKK Dustin. Lyssna noga och säg om jag ha fel. Det finns ett par olika varianter på den där sponsor grejjen men ha hopp, för den kommer alltid.

Kan dessutom tillägga att jag idag fick ett tack igen av en ganska trevligt 65-årig kassörska när jag bad henne slänga kvittot.

"FOKK DUSTIN BIAAATCH" skrek jag och sprang.

Kommentarer
Postat av: Angeliqua

Nu haver jag lyssnat....varför i hela fridens namn säger de Fokk dustin???

2007-09-28 @ 21:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0