Va fan är det med microvågsugnar

Snälla... Kan någon förklara... Hur kommer det sig att vi med dagens teknologi inte kan få en mikro som kan värma maten jämnt...???? Sätter in en bytta med färs eller va fanken som helst. På med 7 minuter, max warp mother frikking speed och så väntar man. Efter sju minuter bingar den till. Hungrig som fan tar man ur köttfärssåsen. Bunken skållar händerna. Ångan rycker och färsen sprätter för vätskan i den kokar, och ÄNDÅ hittar men 3 klumpar med IS mitt i alla. Hur fan är det möjligt????? Jag strålar maten med multi gamma ultra vibratoriska vågor som hettar upp skiten bra mycket snabbare än något annat alternativ men ÄNDÅ väljer vissa klumpar att inte tinas?

Har dom en fackförening? Det är nästan så man hör "Hell no we wont tina!!! Hell no we wont tina!!!!" skalla genom mikron när man startar den. Jag förstår inte och jag är ÖVERTYGAD om att det här är en sådan sak vi kommer att berätta om för våra barnbarn om 50 år..

"När jag var liten tinade inte mikron maten helt och hållet..."

Någon som har ett jobb till mig by the way?

Kommentarer
Postat av: pseudonym

Vi har behov av en microreparatör i Järfälla...kan det locka?

2007-10-22 @ 07:49:26
Postat av: Fagel

Lol... Skulle bara bygga om dom så dom verkligen funkade och på så sätt skapa revolution i västvärlden så jag får nog passa på det men tack ändå... :P

2007-10-22 @ 12:54:44
Postat av: Perre

Eller så ger du fan i att värma saker i micron och gynnar Växjös småföretagare (=lunchrestauranger) istället...
jaså, visste inte att du är ute och scoutar jobb. Kan nog vara behjälplig där om du vill.

2007-10-22 @ 16:32:47
Postat av: MFC

höhö, microvågsugnar är överskattade ;-)

2007-10-22 @ 17:12:34
URL: http://mfc.elmberg.net
Postat av: Robert

Hmm, den där upptiningsfunktionen fungerar ju aldrig, det kan jag ju hålla med om, har många gånger undrat varför de över huvudtaget har den. Förövrigt så anser jag att microvågsugnar är ett satans påfund och att det är straffet för att vi är så dumma i huvudet....om vi hade något vett i skallen skulle vi inte bestråla maten innan den ska ätas.

Om du söker jobb så kan du ju börja jobba hos oss :D

2007-10-23 @ 16:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0