Dagens kommentar

Skulle bjuda mig själv på en halvdag idag vilket senare visade sig bli en 1/4-dels dag eftersom jag "bara" skulle kolla mina mail innan jag stack. Nåväl...

En kompis kommer förbi ikväll och spelar lite så jag stannade till vid bolaget på hemvägen.

Klockan 14:20, Växjö. Jag har min lilla korg och lassar upp mina öl bakom de två 7,2 % Pripps som sakta vandrar mot kassan framför mig.

Kassörskan: "27 kr tack"
Mannen: "Varsågod"
Kassörskan: "Har du möjligen två kronor?"
Mannen: "Nej du fick alla mina mynt i morse."

HUMOR!!!! Jag låter mina öl passera blippmaskinen och jag har fullt sjå att hålla mig för skratt. Försöker bara komma ihåg dialogen så jag kan blogga om det när jag kommer hem. Jag betalar och i sedvanlig ordning ber jag damen bakom kassan att slänga mitt kvitto....

"Tack" säger hon...

Jag stirrar stint, poackar mina öl i min kasse och när jag vänder mig om för att gå ut skriker jag FOKK DUSTIN och rusar ut i panik....


Kommentarer
Postat av: Angeliqua

Måste kännas jobbigt att ha sådana där tvångstankar; expedit: Tack --> du: Fokk Dustin
Hoppas de släpper snart.
BTW;
Åker förbi ditt hus (på Erik D. gata) varenda torsdags kväll när jag kör hem från kören, då sänder jag dig oftast en tanke. Kul va?!

2007-10-05 @ 12:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0