Voine voine voine....

Då kör vi igen... Klockan är 09:48 och den enda som håller stämmningen just nu är W som just drog i sig sin andra öl. Får inte lämna honom så här... Ja ja.. Då har man en ursäkt att dricka i alla fall. He he he he.
(Efter ca 20 min pa-us i skrivanded stiter jag nu med den första i handen jag med.....)

Gårdagen var sjuk bra. Känns som att det är lite halvtaskig uppslutning kring festivalen men det ju inget då det blir lite lättare att göra det man ska. Själv blev jag upphånglad av en kille i kön in till scenen, uppragade av ytterligare en vid öltältet... Någon ni inte berättat för mig????

Kvällens shower: Aiden (SJUUUKT BRA), Velvet Revolver (Slash ok men resten? Nja...), Flogging Molly (PARTY PARTY), Hatebreed (Shit vilket FETT ÖS), Timbuktu (Bra men inte mer än så), The View (Gick efter en låt...), Sahara Hotnights (Funkade att dricka öl till och snacka PÅ DET VAAANLIGA STÄLLET *MF HARKEL*), Korn (HArdcore men lite rutinmässigt), Billy Talent (Minns fan inte.... :P)

Bilder kommer nedean. Hade inte utrymme på datorn för alla så det blir i löpande intervaller.

Kommentarer
Postat av: Sofia

hahahaha, kul.. Jag ska minsann också drika öl idag. Så de så ;)

2007-06-15 @ 13:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0