Vem fan stämmer jag nu?

Så här är man igen, vaken (knappt) och med allt på rätt plats. Nästan... Vaknade i morse och hade inte en enda idé om vad jag skulle blogga om...!!!!! VEM FAN STÄMMER JAG NU? De senaste dagarna har ju fungerat såååå bra eftersom jag hela tiden kunnat skylla min idétorka på någon annan. Men idag har jag inga ursäkter. Betyder detta att jag historiskt sett inte heller haft något att skriva och bara letat ursäkter eller betyder det att idag helt enkelt bara är en dag som alla andra?

Har gått igenom alla gårdagens kommentarer (Tack W, M och & pseudonym) och har faktiskt fått ett inslag till ett inlägg. Ett ämne vi diskuterade vilt på en rökpa-us häromdagen. (Se ovan)

Lön idag. WOHO!!! Bara 30 dagar kvar till nästa. Jag förstår verkligen inte vad meningen med lönen är. Varför kan man inte anställas av ett företag som inte betalar lön men som tar hand om alla dina räkningar? Slutresultatet skulle ju bli detsamma men då behöver man ändå inte se skiten försvinna. Förstår för mitt liv inte hur folk reder ut det. Tyckte inte jag hade så mycket räkningar denna månaden men när allt är betalt och klart så visar det sig att jag ÄNDÅ ligger i den fem siffriga sfären och surfar. kan man bli full på vatten? Får i så fall hoppas det kommer att regna dygnet runt framöver.

//Fagel

Kommentarer
Postat av: pseudonym

Stopp å belägg! Skickar en pall bira av bästa sort men snälla dansa inte regndansen....drunknar här snart...

2007-07-25 @ 12:38:51
Postat av: Fagel

Skicka en pall pengar så ska jag skicka en pall öl. Aj pråmmiss!!!

2007-07-25 @ 12:41:22
Postat av: pseudonym

Kastar du in lite solgaranti oxå så är saken biff!

2007-07-25 @ 14:06:05
Postat av: W

För första gången på länge verkar man ju ligga i topp.
1. Har inte betalat en räkning så jag är rik.
2. En platta bärs i jordkällaren.
3. Helt sjukt, har haft sol större delen av dagen.
Men med tanke på att mitt liv brukar ballansera sig skulle jag inte bli förvånad om bilen blir stulen, stugan brinner ner och jag har får aids av en mygga.

2007-07-25 @ 19:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0