Rocky på riktigt

Min syster och hennes familj bor i Californiern. I 10 år har dom bott 200 meter från en teater som varje Lördag kl 00:00 kör Rocky Horror Picture Show och varje gång jag varit där har jag velat gå och se det men pga den sena timmen och min egan osäkerhet har det aldrig blivit av. Nu mina vänner blir det ändring på det. I oktober ska jag troligen åter igen besöka Sunny CA och igår pratade jag med min svåger som lovade att ta med mig dit. Blir till att vrålplugga innan dess kan jag säga för om man kommer dit och inte ritar in det obligatoriskka "V":et (Virgin) i pannan så är man kokt om dom kommer på en. (Hmmm... Kommer på en? Kul mening med annan betoning..) I vilket fall som helst, får bli en hel del Let there be lips, and fucking and sucking och Fucka fucka fucka fuck me fram tills dess. Är mina trogna Rocky vänner med?

"Come inside"
"I don't think i can cum that far..."

//Fagel

Kommentarer
Postat av: J

Betalar du resan har jag inga problem att följa med ;P
- What was that bang? - IT WAS A GANG BANG!!

2007-07-05 @ 12:15:22
Postat av: Fagel

Ha ha ha ha.... Nja. Resan vette fanken men vi måste ju öva innan...
There's cum on the windshield...

2007-07-05 @ 12:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0