Något hände

Hej och hå allihopa. Något hände igår. Jag bloggade inte...

Finns ingen anledning. Ingen ursäkt mer än att jag faktiskt inte hade så mycket att säga. Jag har eg. inte så mycket att säga nu heller men jag inser att jag sviker mina "fans", alla 2 så jag får helt enkelt ta img i kragen och sätta något på pränt oavsett om jag vill eller inte. Antar att det är min skyldighet. He he he.

Men, det får en faktiskt att tänka lite på det här med bloggfenomenet. Jag sitter och läser rätt myckte bloggar nu och det är mer ofta än sällan man kommer övern en blogg som faktiskt inte har så mycket att säga. Men ändå kan vi inte slita oss från dessa meningslösa ord som fyller våra skärmar. Undra vad som skulle hända, inte bara bland bloggar, men även i verkliga livet om folk slutade ordbajsa och bara sa meningsfulla saker. Och med det sagt blev jag fulkomligt tom på vad jag ska skriva om. Bajs bajs bajs...

5 minuter senare och jag kan för mitt liv inte komma på något... Snacka om att sänka sig själv... *ler*

Vi hörs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0