Lysande journalistik

Men åhhh vad jag blir trött.... Hur chockerande är det egentligen? Låt gå för att Posh går ut hårt och ska göra värdlen vacker och smal men det måste väl ändå finnas gränser för hur j-vl elak man får vara. Folk, det händer. Det händer alla och, håll i er, det är normalt. Låt folk bli gamla och skrynkliga. Jag kan knappt bärga mig tills jag sitter med slapp pitt, hud hängandes överallt och en kall corona i handen men en kvinna jag älskar och levt mitt live med. Kanske sneglandes på den söta lilla sjuksköterskan som tar hand om oss tänker jag på forna tider men jag kommer då aldrig att ojja mig över att jag har celuliter... Dessutom slog mig ytterligare en tanke... Om jag blir känd, vad kommer tidningarna skriva då? Herre gud... Tror jag besparar min omvärld den CHOCKEN som skulle uppstå...


image241

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0