Dreams may come true?

Så hur är det eg. med drömmar? Jag är ju som jag är och jag anser att varken jag eller någon annan kan hållas ansvarig för sina drömmar men, hur är det egentligen? Vad är det som får oss att drömma om dom saker vi drömmer. Vissa anser att drömmar är ett sätt för oss att bearbeta vårt undermedvetna. Saker som ligger och bubblar under ytan. Men vad säger det om den trogna flickvännen som har en sexdröm om en person som inte är han. Eller om pacifisten som drömmer om våld? Betyder det att det finns något där under ytan som varken hon eller han erkänner eller är det bara en slump att personen eller situationen i fråga dyker upp?

Jag vet inte... Jag vet verkligen inte och skulle jag vetat hade jag nog varit känd vid det här laget. Eller åtminstone en ikon men, jag vet som sagt var inte och om jag ska vara ärlig vet jag inte om jag vill veta. Tänk om någon kommer på vad det hela handlar om och det visar sig att det verkligen finns något som ligger till grund för det hela. Även om jag personligen inte tror att drömmar bara dyker upp utan anledning så vill jag inte tro att det är så.

Just nu vore det förödande... Fan va fjantig man är... usch!!!!

Festival snart... hoppas man kan supa och festivala bort lite av spökena...


Kommentarer
Postat av: pseudonym

Varför inte hålla kvar vid din tro att det är det undermedvetna som pratar, bara för att det inte verkar optimalt eller önskvärt så... Ingen katastrof men det kanske bara är tolkningen som svajjar???

2007-07-29 @ 15:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0