Det börjar vankas stämmning bannemig...

Vaknar i morse, hela huvudet fullt av inlägg till bloggen. Formulerar noggrant varje tanke, varje mening i huvudet innan jag sätter mig, runt 07:17 för att pränta ner mina alster och möts av... ja av vadå? Jo en icke fungerande blogg portal. Bloggarna funkar, jag kan se dom men jag kan för mitt liv inte logga in. Jag testar bloggen igen och ser hur sidan fullkomligt skriker ut... "Uuuuuppadtera miiiiig.... uuuuuuppdateeeeera mig..." "MEN JAG KAN INTE" skriker jag tillbaka i förtvivlan. Jag sliter mig i håret, pressar in trasiga cd skivor från 1984 i öronen för att inte höra bloggens lidande. Och så plötsligt... plötsligt blir det tyst... Jag öppnar mina rödgråtna ögon, med blod sipprande ur öronen avlägsnar jag flisor från MC Hammer och Alice Cooper ur öronkanalerna... Det är tyst....

Vad har hänt? Jo jag har ta mig fan glömt vartenda inlägg jag hade planerat att skriva. Vartenda välformulerat ord, varenda kaxig, ironisk och om jag får säga det själv, förbannat välkomponerad mening är som bortblåst. Jag minns en smärta från gårdagsnatten som skulle ha blivit mitt Sixtinska kapell men inte ens minnet av smärtan när ringen slets ut ur min kropp kan få mig att erinra mig vad min hjärna byggde upp under morgonen.

Så... Med det sagt ville jag bara informera er om att jag nu formellt kommer att lämna in en stämningsansökan mot ägarna av denna site. Grunderna? Sveda och värk, blödande öron och akutbesök till SSS då jag inser att om bloggen skriker på mig så är det nog mer mig det är fel på. Dock inte sagt att jag uppskattar att jag fick reda på det.

Mina vänner, ut i regnet, njut och var glad. Vem vet, kanske även du är en regngud och detta är bara en hyllning.

//Fagel


Kommentarer
Postat av: M

Det är verkligen synd om man inte inser den glädje regnet försöker, i sitt allra yttersta, att skänka =)
Sen att det kapitalt misslyckas och driver människan än djupare ner i en alldeles för tidig
höstdepression kan ju inte regnet hjälpa...
Stackar missförstådda väderfenomen

2007-07-23 @ 20:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0