Corona

En vän messade för en 30 min sedan (10:12 ca) och sa att han var sugen på öl. Jag konstaterade att jag är ju ledig och skulle, på pin kiv, kunna ta en öl nu men tyckte det var liiiite tidigt. Även för mig. Gick och gjorde en kaffe och hälde upp lite cola till dottern och där låg en ensam Corona kvar och skrek. Motståndskraftig som jag är väntar jag lite till. Sätter mig istället för att uppdatera bloggen och kanske skicka in en bild eller två. Hittar då denna och det tog jag som det sista tecknet.


As seen on Break.com

Kommentarer
Postat av: M

Jag messade inte... Jag skickade ett meddelande via MSN hallå ;)
Fast det stämmer dock att jag var/fortfarnade är sugen på öl
Puss å kram

2007-07-27 @ 11:01:57
Postat av: Fagel

Messade? Pretty big word for a drunk guy... ha ha ah ah... Så jag skrev fel. FÖRLÅT så hiskans mycket då. bara för det tänker jag stega ut och öppna den där Coronan.

2007-07-27 @ 11:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0