Blommor blommor blommor

Jag måste erkänna, jag gillar blommor och växter. Jag gillar blommor och bin med men vi får ta och stryka bina just nu, eller åtminstone flytta dom till ett annan forum för nu ska det handla om blommor och grönt. Mitt tycke för levande saker jag långsamt kan döda, inte av neglekt utan av okunskap, tilltog när jag flyttat in i min lägenhet och insåg att jag var helt själv. Blommor är bra på det sättet...

Varför skriver jag om detta nu då? ja inte en jivvla aning har jag men jag inser att jag inte är läst av så många så jag kan sätta min manliga sida åt sidan och kliva in i det femenina och vackra ljuset som skiner från ingenstans. Jag gillar blommor.

Och nu ska jag ut i köket och plantera två nya underbart vackra rosbuskar som ska pryda mitt sovrum hade jag tänkt.

Känner jag mig riktigt vågad så skickar jag upp en bild sen, bara för att jävlas med samhället och skrika "FUCK JU! Blommor is the shit!!!!!"

Kommentarer
Postat av: M

*Snyft*
Detta var nog ett av de vackraste och mest glädjerikaste inlägg jag läst hitintills på denna ack så rogivande blogg =)
*LOL! det kommer glädjetårar fortfarande*

2007-07-23 @ 20:19:57
Postat av: pseudonym

Ha ha ha ha ha....är det detta som kallas förtäckt mobbing.
Vart hittar jag forumet för bina???

2007-07-23 @ 20:57:34
Postat av: Fagel

Tack M. Det värmer att du verkligen tog dig till detta. Finns kanske mer till vår lilla puss än vi båda vill erkänna... MWuahahahahahahah

2007-07-24 @ 08:07:09
Postat av: Angel

Jepp - det finns säkerligen mer från fraggels sida än den lilla pussen...hehe! Han är ju bisexuell!!!

2007-07-24 @ 13:18:57
Postat av: Fagel

Så nu får man kommentarer ang. ens sexuallitet med. Visste inte att jag var bi men jag är öppen för allt. Frågan bara vem av mina kära arbetskollegor som påstår detta. Är det en av mina egna änglar, av namnet att döma, eller är det någon annan? Jobbigt med anonyma inlägg men bra med IP adresser... HE h he he.

2007-07-24 @ 15:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0