WOW

Jag har en vän som är hårdrockare. Allt som har med vröööl bröööl och dööööö.. ehhh... dööööööl att göra är bra. Därför är han lite orolig över WOW. Men, rocker som han är greppar han tag i situationen, häver ett gäng öl och helt sonika letar upp det band som har mest potential att rocka utifrån bandnamnet. Jag kan absolut itne klandra honom när han jublandes blir rekommenderat att se:

...And you will know us by the trail of dead.

Har dom spelandes på stereon i skrivande stund... *harkel* Ska bli kul att se hans min... Mwuahahahah!!!!!


Kommentarer
Postat av: W

Har löst det allt detta redan.
Nya batterier i MP3-spelaren, jag lyssnar på min musik men tittar på er...

2007-08-06 @ 23:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0