En o(t)rolig berg och dalbana

Jaha, här igen. Fortfarande inte rökt. Wow... Knappt en hel dag. Jag är sååå frikking duktig.. Eller patetiskt. Vad vet jag. HAr dock fått stöd från många ang detta och det värmer väldigt mycket.

Jag vill bara kompletera och förtydliga en sak ang. mina många inlägg om svek de senaste timmarna. Jag inser att jag har inte blivit sviken, det är jag som ställer för höga krav. Nu menar jag inte bara här och nu  men överlag. Jag förväntar mig helt enkelt saker av folk och att det ska matcha det jag ger men jag måste inse att det kankse inte är så enkelt som jag vill tro att det ska vara. Jag har alltid trott det bästa om folk och jag tror till och med att jag bloggat om det innan men jag blir gång på gång bränd och måste inse att det gåååår inte. Ta folk för vad dom är. Gör dom inte till änglar för dom kommer bara besvika dig. Sakna inte det dom inte är, älska det dom är istället.

Allt löser sig. En dag i taget. Puss alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0